Cuvant inainte

Nici un pas n-a mai urcat de mult spre cer,
strazile s-au drapat cu parfum de piper,
mi-e gandul spre lume,in odaie e ger
si pasul ma poarta spre al Lunii oier...

Trec printre arbori rastigniti la hotare,
pribeag zodier pe altarul de zare,
pamantu-i departe,incoltit de clestare,
sunt soare de-argint intre ceturi de mare...

Urasc perfectiunea si visul ce moare,
limita salii de asteptare
din gara cu aer de inchisoare
a vietii traite-n zadar.Vreau desteptare.

Nu vreau viitor trait in trecut
stiind ca nici unul din noi nu-i etern.
Vreau clipa sa prind c-un fugarnic sarut
si-n pagina alba,poeme s-astern.

sâmbătă, 26 martie 2011

Calator

Drum lung sta-n fata pasilor de maine,
poteca necalcata de vreun picior hoinar
plecat sa-si afle rostul dincolo de hotar,
un rost legat de casa,de haine si de paine.

Voi merge-n tari straine de limba si de neam,
sa-mi caut ce pierdusem acasa mai demult,
la promisiuni desarte eu nu mai stau s-ascult,
mai bine-n pribegie,un simplu pamantean.

Fara cetatenie,fara averi si mofturi,
un calator etern pe globul pamantesc,
uitat de cei ce-o data spuneau ca il iubesc,
voi colinda orase si munti si mari si porturi.

De voi strabate Terra in lung si-n lat,atunci
la stele ridica-voi privirea,catre ceruri
catand la destinatii mai noi,la alte drumuri
de strabatut agale,visand stelare lunci.

Voi deveni cometa in universul vast,
eu,vesnic calatorul,necunoscand odihna
si-acolo-n departare,gasi-voi poate tihna
si-un inger fara aripi,indragostit si cast.

3 comentarii:

  1. Un suflet încă tânăr, rebel și dinamic... captiv într-un trup de fiu, bărbat, soț, tată. Greșesc? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. NU FOARTE MULT...Tanar am fost de cand ma stiu,rebel din nastere si dinamic de la consumul de cafea in exces...:-))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Un calator vei fi prin lume,te vei duce pe ori si unde,dar mai tarziu...candva,tot te vei intoarce la casa ta..

    Foarte frumoasa poezia,mi-a placut mult:)

    RăspundețiȘtergere