Cuvant inainte

Nici un pas n-a mai urcat de mult spre cer,
strazile s-au drapat cu parfum de piper,
mi-e gandul spre lume,in odaie e ger
si pasul ma poarta spre al Lunii oier...

Trec printre arbori rastigniti la hotare,
pribeag zodier pe altarul de zare,
pamantu-i departe,incoltit de clestare,
sunt soare de-argint intre ceturi de mare...

Urasc perfectiunea si visul ce moare,
limita salii de asteptare
din gara cu aer de inchisoare
a vietii traite-n zadar.Vreau desteptare.

Nu vreau viitor trait in trecut
stiind ca nici unul din noi nu-i etern.
Vreau clipa sa prind c-un fugarnic sarut
si-n pagina alba,poeme s-astern.

miercuri, 2 martie 2011

Eu si tata facem sport (M.Marian)

 " Un parinte mai atent cu viitorul copilului sau ca tata,cred ca nici nu poate exista.In mintea lui,viitorul meu a fost,din capul locului,profund si multilateral.Eu trebuia sa fac toate artele,toate sporturile,iar in plan profesional,trebuia sa imbratisez cateva din cele mai moderne,mai interesante si mai rentabile meserii.
   Pentru atingerea acestor obiective,tata n-a precupetit nici un efort fizic,material sau nervos.M-a dat de mic la pian,la vioara,la balet,la pictura,a vrut sa-mi cumpere acordeon,dar nu l-a lasat maica-mea,spunandu-i ca ar fi o minimalizare a talentelor mele artistice,m-a dat la inot,la patinaj si la schi,si m-ar mai fi dat si la altele,daca mai rezista el,fizic,iar mama nervos si baneste.
  Eu rezistam.Rezistam in toate sensurile.Ori rezistam la program si faceam aproape tot ce mi se spunea,ori rezistam si nu faceam nimic din ce mi se spunea.
  Oricum,tot rezistenta se chema."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu